بدترين حادثه زندگی‌ علی ‌پروين از زبان خودش /مروری بر یک عمر خاطره سلطان
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

بدترين حادثه زندگی‌ علی ‌پروين از زبان خودش /مروری بر یک عمر خاطره سلطان
علاقه پروين به فوتبال از همان سال های كودكی شكل گرفت به طوری كه او شب ها توپ پلاستيكی اش را با خود به رختخواب می برد.

پارس فوتبال:علي، كوچك بود كه خانواده اش به محله دولاب (خيابان عارف) نقل مكان كرد.
اين جابه جايي در افزايش علاقه او به فوتبال تاثير بسزايي داشت، زيرا محله دولاب به خاطر داشتن زمين هاي خاكي فراوان مثل زمين يخچال، زمين منبع، زمين عارف و... از قديم پاتوق بچه هاي كوچك و بزرگ بود. علي در مهر 1332وارد دبستان توحيد شد، ولي عشق و علاقه او به فوتبال نمي گذاشت به درس و مشقش برسد.  پروين فوتبال را به طور جدي از 12 سالگي و از زمين عارف واقع در خيابان عارف و محلات شيوا و غياثي آغاز كرد.
 

پروين درباره مهم ترين اتفاق زندگي اش مي گويد: مادر من يكي از مادران نمونه بود و هر زماني كه مشكل داشتم به دادم مي رسيد و هميشه ياورم بود. وقتي كه او فوت كرد تا مدت ها بيچاره و آواره بودم، با اين كه خودم خانواده داشتم، اما وابسته به مادرم بودم چون در تمام مدت دوست و ياورم بود.

 او وقتي فوت كرد تا مدت ها گريه مي كردم و حالا هم هر پنجشنبه اگر در تهران باشم حتما به سر خاكش مي روم و با او درددل مي كنم. من نوكر مادرم بودم و هر كاري براي او مي كردم، اما هنوز ناراحتم كه چرا بيشتر به او خدمت نكردم. مرگ مادرم بدترين اتفاق زندگي ام است و او را هيچ گاه فراموش نمي كنم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 420
بازدید کل : 25215
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم